沉日去左燒烤,真係好正,好奈都冇去過黑沙...沉日去到需然好凍..但係都ok好玩
唔錯唔錯....不過玩完今日之後,下個星期就大把測...玩左一個星期,測反一個星期
真係xx到爆啊~~~
對唔住啊~~我以後都唔咁玩la~~
我知錯la~~原量我吧
又話新ge一年應該有新ge開始
但係我發覺唔好ge事係咁發生
le排真係黑仔到有朋友啊
我仲衰到趺左部電話落水添啊
oh shit oh my god
攪到我le排都冇電話用啊 真係好慘啊~~
T^T T^T T^T T^T T^T T^T T^T T^T T^T
過左la 2009年
咁就到左2010年la 2009真係過得好快
咁多位新年快樂啊 ~~有咩新年願望啊你地 講黎聽下大家分嚮下 haha
www.xanga.com/johnny_001