| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
練舞....  |
Today練舞呀!!!
比鄧老師c~
跳到最後
我整左個v字手勢,仲大叫Yeah!!!
老師話我係5係最後整@@
茶實我自己整出黎嫁~
哇哈哈哈....
老師叫我地放學練呀嗎][][][
D男仔賤到牙~~話5得閒喎.......
擺明玩野啦>3<
|
| 刊登時間:2007-06-22 11:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
傻kai婷 於 2007-08-07 11:01 AM 發表:
|
|
|
斌 於 2007-06-24 10:45 PM 發表:
可唔可以唔好跳dont push me呀?
冇d新意
又跳得肉酸...
真係冇眼睇
|
網主回覆
=.="
吹脹~
係要跳!!!
5識欣賞@@同我死開,彈開,滾開.....
冇眼睇的話就5好睇....
冇所謂~
夠疆再話...
打柒死你!!
Posted at 2007-06-27 05:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
死得啦..
隻舞點算呀..
咩都未得..
死得啦...死得啦..
唉..
|
網主回覆
唉@@ Posted at 2007-06-27 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Sherlock 於 2007-06-23 01:50 PM 發表:
|
網主回覆
...........
不如叫路人甲~ Posted at 2007-06-27 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|