2006 年 1 月 22 日  星期日
feel..!?

嗯..聽緊[[過雲雨]]..嗯..好聽好聽..
可惜放唔到上日記度..
可惜可惜..
嗯..1陣表姐過黎玩嘢..
跟住又1齊過佢屋企度食飯..
嗯..又會悶了..
嗯..可慘的..
嗯..岩岩down咗because of you..
嗯..幾好聽..
嗯..不錯不錯..
嗯..聽緊下1次微笑..
嗯..不錯的..
嗯..雖然聽了很多遍..
嗯..仍然感到不錯..
嗯..今日..[[嗯]]多了..
嗯..不知不覺..
嗯..我已不要在聽[[下1次微笑]]了..
嗯..我在聽1首可為舊的歌..
嗯..是[[黑色喜劇..]]
嗯..但這歌是不錯的..
嗯..又聽完了..
嗯..現在聽黑色毛衣..但我不想聽..
嗯..轉歌..
嗯..轉two as one..
嗯..這歌..我很喜歡..
嗯..是不錯的..
嗯..我..很愛這歌..
嗯..很愛很愛..
嗯..這歌快完了..
嗯..唱到最後了..
嗯..完了..
嗯..||第1次愛的人||..
嗯..這歌是我表姐介紹的..
嗯..不錯不錯..
嗯..這歌是王心凌唱的..
嗯..她唱得..不錯啊!!
嗯..不錯不錯..
嗯..下1首了..
嗯..是克勤的勝情中人..
嗯..我愛這歌比愛two as one更愛..
嗯..我很愛..
嗯..很好很好..
嗯..完了..但下1首又是克勤的..
嗯..是韓夜不冷..
嗯..我也愛這歌..
嗯..也很愛..
嗯..下1首了..
嗯..又是克勤的..
嗯..是阿李爸爸..
嗯..這歌..我當然也愛la..
嗯..所有克勤的新歌我也愛的..
嗯..不錯不錯..
嗯..我也很愛很愛這首歌..
嗯..很愛很愛..
嗯..不打了..
嗯..很凍..
嗯..我累了..
嗯..我..要細心聽聽我的歌..
嗯..就這樣..
嗯..今晚再有機會再打吧..
嗯..再見..



幾時的︰2006-01-22 03:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 



jolinlam1218
暱稱: lam+lam.......#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-30
2006-12-29
2006-12-28
2006-12-27
2006-08-23
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My xAnGA
主席xAnga``
杜杜xAnGA``
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 30
今日人氣: 4
累積人氣: 1885
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed