|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
| feel..!? |
嗯..聽緊[[過雲雨]]..嗯..好聽好聽..
可惜放唔到上日記度..
可惜可惜..
嗯..1陣表姐過黎玩嘢..
跟住又1齊過佢屋企度食飯..
嗯..又會悶了..
嗯..可慘的..
嗯..岩岩down咗because of you..
嗯..幾好聽..
嗯..不錯不錯..
嗯..聽緊下1次微笑..
嗯..不錯的..
嗯..雖然聽了很多遍..
嗯..仍然感到不錯..
嗯..今日..[[嗯]]多了..
嗯..不知不覺..
嗯..我已不要在聽[[下1次微笑]]了..
嗯..我在聽1首可為舊的歌..
嗯..是[[黑色喜劇..]]
嗯..但這歌是不錯的..
嗯..又聽完了..
嗯..現在聽黑色毛衣..但我不想聽..
嗯..轉歌..
嗯..轉two as one..
嗯..這歌..我很喜歡..
嗯..是不錯的..
嗯..我..很愛這歌..
嗯..很愛很愛..
嗯..這歌快完了..
嗯..唱到最後了..
嗯..完了..
嗯..||第1次愛的人||..
嗯..這歌是我表姐介紹的..
嗯..不錯不錯..
嗯..這歌是王心凌唱的..
嗯..她唱得..不錯啊!!
嗯..不錯不錯..
嗯..下1首了..
嗯..是克勤的勝情中人..
嗯..我愛這歌比愛two as one更愛..
嗯..我很愛..
嗯..很好很好..
嗯..完了..但下1首又是克勤的..
嗯..是韓夜不冷..
嗯..我也愛這歌..
嗯..也很愛..
嗯..下1首了..
嗯..又是克勤的..
嗯..是阿李爸爸..
嗯..這歌..我當然也愛la..
嗯..所有克勤的新歌我也愛的..
嗯..不錯不錯..
嗯..我也很愛很愛這首歌..
嗯..很愛很愛..
嗯..不打了..
嗯..很凍..
嗯..我累了..
嗯..我..要細心聽聽我的歌..
嗯..就這樣..
嗯..今晚再有機會再打吧..
嗯..再見..
|
|
幾時的︰2006-01-22 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|