|
| 2006 年 1 月 21 日 星期六 |
| 嗯.. |
嗯,,個直髮夾..幾好幾好..
今日夾過了..不錯不錯..
今日去咗搵阿女麻..
嗯..有點悶的..
我很不孝..
對..我是很不孝的..
聽日,,同表姐佢地食飯..
嗯..唔知講黎有乜用..
對,,很冇用的..
1陣..去表姐到學琴..
當然唔係我表姐教禾la..
佢教我!?我e+重可以係5級!?
如果係佢教我,,我可能重係12級咋..
佢都係8級姐..未夠薑!!
ka..正低能的..
不知不覺間..8點了..
嗯..diaryxp轉咗之後..
都唔錯..係重未記得個net..
嗯..好悶..我媽又在傾電話了..
嗯..我表姐有曲髮夾,,我有直髮夾..
我地可以兩份用..不錯不錯..
嗯..發唔發覺..我成日都[[嗯]]..
對,,我喜歡了[[嗯]]..
嗯..(又嗯了..)今日係咁多..
嗯..要準備去學琴了..(好似,,早咗D..)
唔緊要la..早了1點吧了..
1點姐..
|
|
幾時的︰2006-01-21 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|