|
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
| 悶牙~悶牙~ |
今日1大朝早.,表哥佢地就黎左屋企..
整到我冇得入room..
跟住係到睇〔"超人特工隊]..
好無奈lo..唔係好想睇..
佢地睇完就閃左人..
跟住媽又叫我陪佢去人地到拜年..
buuuuu..悶爆的..
呵∼係到勁同甘玩SMS..
佢又係好悶..buuuuuu
佢重慘..係酒樓到.,依家都重未走得..
呵∼依家又要去彈琴LA..
好煩.,但我鍾意牙!!呵~
笠死....>3<''
嗯..好久沒上彩虹了..
依家上一上去呃卡先~呵~
係咁先..有機會再打~呵~
|
|
幾時的︰2006-01-30 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|