|
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
| 累.. |
今早.. 整左個日記la~~令唔令牙..
我係都覺怪怪地..
嗯..首歌好舊..
但好好聽..
我好鍾意..
嗯..很好..
嗯..1點個陣去左旺角..
買左2件3..=3=''
ok :la..=]]
不錯..
不過重未買嬲..
又未搵到襯既3..=3=''
要快了..
禾唸住sat著的..
要快了..
我個xanga都重未整好..
要吹我表姐了..
呵..
|
|
幾時的︰2006-01-26 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|