|
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
| 悶耶.. |
嗯..今日番左幼稚園到..
做d勁無聊既嘢..
嗯..很無聊.,真的很無聊..
嗯..唔打la..=3=''
悶牙~悶牙~
我食完lunch之後就同表姐番hm先..
我地番之前去左影貼紙相..
嗯..幾令~~
跟住就係咁跑係咁跑咁番hm la..
跟住我地買左d麵食..
食完就開左2包糖食..
1度食1度玩射波波..
又係度唱歌..
又大叫..
可以用''din''黎形容我地..
玩到5:00佢就要歸家了..
得番我1個人係屋企..
同阿甘sd sms..
sd左我好多錢牙..
唔係bo..我地大家都係csl ga bo..
唔洗錢..呵呵~~=3=''
嗯..絮用1百幾買左3件幾令既3番黎..
1百幾..又唔樣..
但我都係鍾意之前$269個件..
個件令好多..
嗯..令好多..
丫~我有可能可以去到克勤個婚禮牙~~
yeah~好開心牙..
就算唔去到,,我都會開心ga~~
克勤好0野!!
不過都重未知佢幾月幾號結..
1陣又要去表姐到學琴la..
9:00先番hm..
唔會再打日記la今日..
所以e+1次過打曬去..
個日記睇睇下又覺幾令..
嗯..不錯..
好悶牙..唔知有乜好做..
又唔想出room bo..><''
想聽歌嗎..
出左room聽唔到嗎..=3=''
xanga用用下都覺唔錯..
不過如果佢唔係英文會好好多~~
設定個d冇咁煩就重好..>3<''
係牙..大表姐改左2月3號晚番牙~~>3<''
yeah!!又留多3日la~~>3<''
yeah!!嗯..真係好掛佢牙~~>3<''
本來唸到好多嘢打既..
e+又唔記得左..
呵..傻瓜∼*傻瓜∼*
呵~
|
|
幾時的︰2006-01-27 01:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|