2006 年 1 月 27 日  星期五
悶耶..

嗯..今日番左幼稚園到..
做d勁無聊既嘢..
嗯..很無聊.,真的很無聊..
嗯..唔打la..=3=''
悶牙~悶牙~
我食完lunch之後就同表姐番hm先..
我地番之前去左影貼紙相..
嗯..幾令~~
跟住就係咁跑係咁跑咁番hm la..
跟住我地買左d麵食..
食完就開左2包糖食..
1度食1度玩射波波..
又係度唱歌..
又大叫..
可以用''din''黎形容我地..
玩到5:00佢就要歸家了..
得番我1個人係屋企..
同阿甘sd sms..
sd左我好多錢牙..
唔係bo..我地大家都係csl ga bo..
唔洗錢..呵呵~~=3=''
嗯..絮用1百幾買左3件幾令既3番黎..
1百幾..又唔樣..
但我都係鍾意之前$269個件..
個件令好多..
嗯..令好多..
丫~我有可能可以去到克勤個婚禮牙~~
yeah~好開心牙..
就算唔去到,,我都會開心ga~~
克勤好0野!!
不過都重未知佢幾月幾號結..
1陣又要去表姐到學琴la..
9:00先番hm..
唔會再打日記la今日..
所以e+1次過打曬去..
個日記睇睇下又覺幾令..
嗯..不錯..
好悶牙..唔知有乜好做..
又唔想出room bo..><''
想聽歌嗎..
出左room聽唔到嗎..=3=''
xanga用用下都覺唔錯..
不過如果佢唔係英文會好好多~~
設定個d冇咁煩就重好..>3<''
係牙..大表姐改左2月3號晚番牙~~>3<''
yeah!!又留多3日la~~>3<''
yeah!!嗯..真係好掛佢牙~~>3<''
本來唸到好多嘢打既..
e+又唔記得左..
呵..傻瓜∼*傻瓜∼*
呵~


幾時的︰2006-01-27 01:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 



jolinlam1218
暱稱: lam+lam.......#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-30
2006-12-29
2006-12-28
2006-12-27
2006-08-23
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My xAnGA
主席xAnga``
杜杜xAnGA``
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 30
今日人氣: 19
累積人氣: 1874
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed