2006 年 1 月 9 日  星期一
test la..

今日,,第1日考試..

中文同PTH..

PTH勁難..有1PART係亂寫既TIM..

有幾題直情唔做..放棄..

本來10:45就放左GA LA..

不過12點到先出學校..

本來我地今日咳住放左學,,就即去公共LIBRARY..

點知12點先走..我又腳痛..

所以我12點幾就係屋企到出現..

E+隻腳重好痛..=________________=''

http://fdtest.knowmemore.com/user/?user=kailam[[上去玩下LA~~]]

腳痛..唔打LA..去訓覺好過~~

幾時的︰2006-01-09 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 



jolinlam1218
暱稱: lam+lam.......#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-30
2006-12-29
2006-12-28
2006-12-27
2006-08-23
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
My xAnGA
主席xAnga``
杜杜xAnGA``
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 1964
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed