|
| 2005 年 12 月 30 日 星期五 |
| ha!!' |
今朝又要返精修班..悶悶的..
約咗盧家8點8..8點阿媽就返咗工..
得番我1丁友..
自己食早餐,,1度玩彩虹1度食嘢..
玩到30分先換衫~~
踏8個陣重打緊tie~~
踏9個陣先行到A1..
佢地都係岩岩到..
KA~~
個MISS同B班個個阿SIR原來有嘢GA!!
好悶∼∼好彩係最後1堂∼∼
上完堂同盧家佢地去咗KFC∼∼
想食嘢的,,BUT最後都冇食到..
跟住咪閃人LO∼∼
BUT,,我唔食嘢既話,,LUNCH冇嘢食GA LA..
SO,, 我買咗DD撈麵∼∼
12點幾個陣..睇睇下電視,,手機叫..
甘甘打黎..叫我落去..
我先唸起我約咗佢去買''蛋蛋''..
我咪落去LO~~
點知佢仲未到..
我咪買住先LO~~
中咗隻精靈..KA~~
跟住個D,,唔想打LA..
係咁多~~
丫係..我買完返到屋企肚餓..
叫我阿姨買6包撈麵..
KA~~
|
|
幾時的︰2005-12-30 10:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|