又係無聊ge一日......
星期六永遠都係咁無聊~
不過可以訓餐飽,,
咁就唔同講法la~^^
********************
今日12:00開機,,
原來禾差唔多11:00 sin起身,,
"超"正常ge生活a!!!
一邊開機,,
一邊做CL hw..
又做埋中文閱讀報告,,
認真happy~
********************
各位人兄,,
有冇發現禾個板唔同左呢???
冇錯,,
禾今日革新左我個diary,.
有咩feelings呢???
而家禾個背景係一條wing,,
係咪好有tusbasa feel a???
而且,,
禾仲開左個新ge心情diary,,
專門寫詩&收詞(泛指歌詞),,
好似古代ge樂府a~
網址係: http://blog.qooza.hk/jolinkorea
隨時welcoom大家ga~^^
********************
好la,,
又一日完......
P.S. 1:
板主禾極力推薦大家
逢星期一至五晚8:00正,,
睇<<天幕下的戀人>>,,
真係巧巧睇ga~~
P.S. 2:
希望大家可以俾d意見
about this board,,
& my 心情diary...... u^3^u
|