唉~
好悶ar~
新年holiday就完,,
突然好想快d番學......
********************
今朝11:30多至起身,,
我li排ge生活都唔多正常~
2:00幾sin sleep,,
11:00幾起身,,
唔食早餐,,
刷完牙就食lunch~
日日如是,,
真係......
仲有幾本hw等住我去do,,
好想嘔ar!!!
尋日本來諗住去do果個咩maths. test ga,,
點知login左之後又do唔到,,
禁左10幾次有多,,
都冇反應wo!
真係想講句xxxx ar!
後尾sin知原來唔少同學都好似我咁,,
又係做唔到~
於是我send左封e-mail通知蔡sir~
anna問我蔡sir會唔會覆,,
..........
其實我都唔知~^^"
所以我決定send兩次,,
一封send去我地"人所共知"ge e-mail,,
而另一封就send去阿sir自己ge e-mail!!!
*大家一定好懷疑,,
點解我會知蔡sir ge e-mail呢?
其實只要細心d觀察下,,
之前蔡sir send去"人所共知"ge e-mail果d I.S.答案,,
係有佢自己ge e-mail ga!!!
********************
今日我do左中史ge hw,,
write a letter to x始皇,,
狠狠地批評佢!
後尾我check e-mail,,
咦?
蔡sir覆左la wo~
佢都係用自己ge e-mail黎覆ge~
各位同學,
唔駛擔心la~
蔡sir話會檢查下wo~
唔係我地錯,,
唔駛worry佢會"無理取鬧"我地~
********************
又一日完結la~
我一陣就睇翼之奇幻旅程la,,
好happy ar!
有得睇小櫻同小狼,,
大家都不妨睇下la,,
好好睇ga!!!^^*