每一日都系好無聊!!
今日我忍受吾著啦∼
我終於係學校到除左件“冷3”
超熱Ar~~~~
上堂做埋D咩中文卷BCA∼(做左3份定4份)
好吾願意甘!!
做完之後∼有好多卷返黎∼
有好多Tim!其中數學係我最難忘!
因為全班有18個入吾合格
全班數學最叻91分GA死人中國點心
我估我吾合格 KA LA!!一定
希望聽曰可以對La!!