每一日都好無聊KA""
今曰係長週(熱爆)∼好早返左學校!
上左頭幾堂,聽GP邱講書-0-好無聊Lo!小息嗰陣,冇帶錢喎一V一"$$好慘Ar
週會聽D老師講週訓,好無聊?!我根本聽吾明→佢UP乜˜!吾係我弱聽!係佢表達能力差
週會完左之後,吳老師話下個星期係班主任堂!我地又可以反轉又反轉個課室Lu,又話有天才表演!
唱歌表演?!Amy話唱Janice首Good Bye 喎!!!!!!!
吾洗上GP邱&朱哨煌堂Lu!好Happy!