2008 年 11 月 21 日 星期五  |
悶...  |
分類: 未分類 |
今日`
系星期5`
平時黎講`
系要番gE`
不過`
琴日系陸運會`
s0`
今日比番一日我地啦`
嘻嘻`
不過`
我今日真系超悶`
都系多得`
牙豪`
可以同我傾下電電咁`
多謝您牙....`
我今日11點幾先起身`
一起身`
就立即睇電視`
之後`
就一路食野`
一路睇電視`
之後`
諗住`
去玩電腦啦`
點知`
牙媽玩中`
又5比我玩`
=3=`
之後`
又番番上去`
zzzz左一陣`
就落去接細佬`
仲同牙豪傾電電....`
^^`
今日好悶牙`
都5知有咩講....`
唉....`
天日要去天水圍`
期待.........`
``比c0MMEnt我喔
``記得
``記得
``我愛我的fd
``我愛我的哥哥
``我愛我的家姐
``我愛我的妹妹
``我愛您的cM
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 224 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|