



今日
自己9點幾就起左身
一落黎
就去左正野食
因為
我kaI左掛.......................xdd
跟住
就去左圖書館
去借左之前我buY過果d書
跟住
去左玩電腦
玩元再去青e成
行行下
細佬話要去食野
我地想去m記gE
不過
牙媽5比
就去左青怡果到食
食元又行番去青e成
去青e成
又去百佳
都5知有咩好行
跟住番到屋企
就訓左一陣
真係好眼訓
唉
5講啦
天日又要番學
記得留下
您保貴的c0mmeNT喔
我愛fd,,家姐,,哥哥,,妹妹........仲有您的c0mmeNt
|