

今日``
一路行,,一路見到我個主人``
佢第一句問就係``
''快D比糖我啦'' ``
我真係頂佢............``
跟住``
番到去``
用英文[[輸]]``
姐住個3``
怕比人捉``
跟住``
醉後都比人捉``
因為上緊去果時``
就比人捉左``
T ^ T ``
好彩``
有人同我一樣``
就係.................``
劉康怡``
咁都好d``
xdd ``
跟住``
上葉sIr堂``
次次上佢堂``
上元d 水彩``
我就做左人地牙4啦= ='' ``
係咁幫人洗野``
不過算啦``
大家都係同班既``
咪幫下囉``
跟住``
落到去l0ckER拎元野``
上去搵人啦``
就見到家姐``
同佢落左去``
F.1果到``
都冇咩野好行丫``
跟住``
第2個小息``
我冇出去啦``
就諗住問下王清清d野啦``
咁有人問我野``
我咪講番比佢知啦``
點知``
我係咁玩佢``
玩佢支peN``
跟住``
我出左去啦``
點知``
上i.H堂果時``
佢同我講``
佢正左我d野喺第2到``
fucK = ='' ``
跟住``
好快就食野啦``
再落到去haLL測佛學 ``
我都怕自己5合格``
5知會5會呢``
heHE...........................``
跟住``
放左之後``
去左電腦r00m到``
跟住``
見到liNG佢地``
佢地想去我屋企``
可惜``
5得啦``
s0r牙``
然後``
同liNG+盈``
同佢地去車站啦``
跟住``
4:30先番到去``
唉``
5講啦``
記得留下您滴c0mmeNt喔*))``
十分感謝*))``
我愛fd_______________*=]
我愛家姐_______________*=]
我愛哥哥_______________*=]
我愛妹妹_______________*=]
我愛您留下的cM_______________*=]
|