2008 年 10 月 27 日 星期一  |
^ ^`  |
分類: 未分類 |
今日
好開心牙
玲玲同我好番啦
我等左呢日好耐架啦
我今日成日都比左玲玲架啦xdd
一番到去
一放低個袋就去左
見.........
佢既之前既情人........
綠色袋....=,=''
跟住佢又睇岩佢果d fd
真係......
跟住食元飯之後
果個咩咩彤
喺到跟住哂
跟住又要係咁正我同埋玲玲
勁0n囉佢
到左放學
果個mRs heYs
又上左黎
又嘈
煩到死
跟住又叫左d人留低
我想等埋童童啦
點知
我比人叫左上去
睇佢跳舞
我話我5得閒
冇睇到
跟住
我同左某2個人一齊行
唉....
好悶喔
我僾fd子....哥哥....家姐......妹
記得比cM
我艾您們的cM子喔
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 224 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|