今日
冇之前咁早就番去
我番到去
諗住同玲玲佢地和好啦
點知
都係5得
<3
跟住
第一堂
i.s
牙sIr比我地睇
豬既某一個野
勁嘔心囉
到左
i.h堂
悶到死死下
中2果時
又留我地喺到
妖佢牙
唉.......
記得比c0mmeNt
我僾您一生一細(p.s 5好誤會...我係同我中2既人講,,,不過5係我地學校既=])