今日`
一番到去`
同范美玲去搵綠色雞仔袋`
其實點解我地叫佢做綠色雞仔袋呢`
係F.1的一個男仔,,咁我地5知佢咩名`
s0叫佢做綠色雞仔袋 xD`
到左音樂堂,,`
比人收左本yEs`
妖`
好彩`
佢放左比番我姐^^`
一到左lUnch果時`
我地2個係咁搵佢<<<--------綠色雞仔袋`
跟住我地係咁玩佢`
我地仲同佢講`
綠色雞仔袋,,我好中2你牙`
跟住一上到去,,見到佢`
好好笑`
天日仲玩野`
綠色雞仔袋`
記得比cM我aR`
先好走`