2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


金日5開心又悶` 鬱悶 分類: 未分類

今日.......

8點幾先番學.........

同牙媽佢地一齊搭車

都會見到李sIr+mISS MAk

唉.......

點解咁都見到佢地

今日....

第1個小息果時......

見到李祖賢

佢問我係5係中2黃珀楊w0

跟住.....果個何xx就幫我講左

我當時瞼紅哂

唉........

跟住佢話

第2個小息

佢會同埋黃珀楊黎相親.......

我又黎多次瞼紅

第2個小息果時,,

我比果個何xx打到流血=]

仲正到我喊

果個劉偉健

仲要話我w0

超..........

我5係喊緊既話...

一早串佢啦

跟住...

我上數學果時....

悶到死死下

我今日上佛學堂果時....

訓左啦....

回點知個牙sIr好0n囉

拎我個樣黎玩=]

到左放學

牙sIr話要調位

令到我冇得同劉偉健,,李中英

佢地一齊坐.....

唉....

好5開心

記得

記得

c0MMeNT

 

 



joni123
暱稱: ♥ 細細;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
簡單;;
;`
第十日;)
=)
唉...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客