今日,,我問左南記5記得'20'號係咩日子,,好野.....佢記得 其實''20''號係[[我同南拍拖ge大日子]]我仲同佢say;我愛你forever
今日afterschool之後要紅十字開會,,我同盈(黃嘉盈)串黃子健.佢呢個人次次開會一定會正我地笑= =仲話王子,鄭元暢&毛弟,,, 黃子健死on 9,,不過有南記得'20'號係咩日子,,都己經超開心架!!!!