5知南記5記得'20'號係咩日子呢???'20'號係我同佢一個好重要既日子,,hope佢記得la~~
今日果d中文,英文,I.S悶aR,喺i.s果時slepp左一陣,,悶!!!
lunchtime去左社工果間野玩''uno'',,唉!!!只有我1個女仔= =''
''今日好悶aR''