我今日11點幾就比牙媽嗜嘈住曬''要我地同佢一齊去葵芳姐''洗5洗嘈牙''
我有d5明我自己今日做d咩都係喺到掛住一個{南}仔''佢5係我果間學校既人''5該5好誤會''一路食野就一路諗佢''唉.....................
我今日做咩??喺到諗緊人''仲要係男仔..................我今日簡直kaI左''bUy元''棒棒果d卡又''抽YeS cArd''我今日5係掛住人就抽yEs''卡''我真係覺得我kAI左