2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


無奈 分類: 未分類

今日,,10點幾就比牙媽嘈........10點幾要同佢去青衣個fd度..去度12點幾覺得超悶,,sO打左電話比fd,,傾左一陣,都係超悶,,sO打左比牙鈞,,同佢傾左一陣,,牙媽就要我5好傾住.......我咪5傾住囉....

點知佢要我2點先可以傾.........都係傾左一陣...就諗度我想同牙晴傾多過同牙鈞傾,,sO我同牙鈞講話......5得閒夜d先再傾............跟住我就打左比牙晴同佢傾...因為牙媽要我去一去佢個fd度,,我味一路去一路傾,,我都有時覺得我次次同牙晴傾..都會傾下牙鈞d野,,我5係有心講佢d野....sOr牙...晴

今晚....好想5好咁快過...因為我好5想上學......唉..........我5想上英文,,超悶囉............我呢幾晚都係玩元msn,,就傾電話~~就係同晴同埋牙鈞傾.......記得弟1晚同晴一齊玩牙鈞,,超好笑.......我呢幾日5係傾電話+msn就係同牙媽去青衣,,我好想知牙媽係咪鍾意青衣??hehe

 



joni123
暱稱: ♥ 細細;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
簡單;;
;`
第十日;)
=)
唉...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客