今日...係超悶]]牙媽佢叫我接細佬去搭校車]]要人地7點幾起身''唉..................
跟住落到去''先比個人話佢今日5洗番wow...番到屋企''比牙媽//話你5係接佢去搭校車架咩]]我講左好多野''佢聽都5聽''我好想打佢囉- -''
同佢地去元食野,,就開左msn傾左大約2個鍾左右]]就要出去''出到去又悶到死wow...唉
我番到屋企果昤''5小心''比把''都''介親''好痛囉 TwT
都5知今日咩是]]咁玩我''唉............................................
|