今日...同左牙媽去左學校去問野'']]我一d都5想去''5想見到果個miSS Ip]]一去到就見到佢''唉............又同我牙媽5知講咩''好彩有人搵我
去元''要去細佬學校''咩結業wow.....................悶到死下死下...........不過都見到我細佬同學果d牙哥''幾令仔架=]都又一齊去食野又去公園到玩左好耐''仲比人話我地好像細路咁''kai
仲去左佢地屋企''喺我地弟2邊..sO可以5洗咁早番去''我都係6:30先番到- -''
今日5錯牙''係就悶左d''不過都幾開心
p.s(我5會中2佢地架,,5好誤會)
請比個cM我''thx

|