今日超級熱............x100
要測中史仲要比2個mIss同sIr留.................唉,,好想死!~!~
聽日仲要紅十字會操,,&10/4開始測驗!!!!!!!!!
我數學一定肥佬(我一定)
聽日一定換季!!!!