對吾住牙南,,,我知道你琴日吾開心,,都係我正到你,先吾開心,,sor...sor....,,我同左你一齊又去識牙寶---係我吾岩,仲令你琴日哭,,我吾應該同你拍拖但係又鍾意其他男仔...
牙南.你...........可吾可以比多一次既機會我呀???我知道錯!!!!!!希望你唔好嬲我 係你比我知道愛情係d咩野...........
雖然我曾經喺個blog到打我有幾愛牙寶......其實係想激你架炸,,我吾知你會吾開心!!對吾住!!!!!吾好吾理我!!!吾好嬲我la~~
你信多我一次~我葉嘉顈個心只有牙南一個,,吾會令你哭~再傷多一次!!!!!!!!!!!我吾想冇左一個我愛既人----李曉南~~我吾會令你吾開心架!!!!!!相信我LA~~南
|