今日,,P E堂考跳舞,,跳元,比人(吳xx)問我要南定係要寶??? 我諗左一陣,, 個答案一定係........係南la~~
其實,,我好懋知道..你要我定係佢???點解吾答我..........點解aR 我一直等待呢個答案!!!!
我其實好真惜我同你一齊既日子~好開心,,個個都話寶好d,,可能掛..不過我吾知你地想點,,你地又吾話比我聽..........哼........哼
我想問個個上我既blog時.,,,同埋上我個fd既blog{{http://blog.qooza.hk/Rainty))留cm~~不過吾好吾同我留cm,,thx......
|