我覺得...我同aR南一起,會開心d......不過,我忘記吾到寶
我問我....其實鍾意南定係寶,,不斷問.知道la~我既答案係...........'南']] [[咁我真係鍾意南多d Y ma]]
一定要放棄寶,如果吾放棄佢...咁吾可以同南一起~ 吾可以對寶心動!!一定!係一定吾可以!!!!!!!!
南,我日日都等待你call我