今日,個aR sIr又同琴日一樣咁變態.講書......超快囉!! 又吾比番本簿我喎!衰格!
跟住,中文又要測驗,好彩詞解都識識地
不過,中文都好過數學la~~ 我至憎數學aR~~
中午.我同d fd去左打排球,有d f3男仔搶走左個球,又踢喎!!pk!!!!!!!!