今日,我返學中,一直想快d放學,因為,,..........想見到佢......... 我love.....佢!!可能佢有嚟,吾知係咪我地格車左掛......唉!!
我喺大埔焗左個包 想比aR南eat, 不過吾見佢.so我eat左=3= sor...南冇比個包你eat!!!
真係好想見下南南!!! I love YOU forever!!