2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


我...好想知道........ 分類: 未分類

我想知...我係當牙寶係牙南既代替品ma~~我琴日為左南大喊一場,,咁...我可以為寶do d咩la??

戀愛其實係咩嚟??我可能5知...如果我當牙寶係牙南既代替品既...咁我可以點la~

同牙南一齊既感覺吾會同牙寶一齊既感覺相同...我應該放開牙南定係牙寶??雖然吾知道答案.

不過,,牙寶好似比牙南好好..我都認為牙寶好.因為佢吾會同牙南一般,要喊.不過

我為左南而喊...

[[如果姐...佢可以為我而放開牙彤ma~~?如果吾可以..咁我放開你(南)

而同牙寶一齊]]



joni123
暱稱: ♥ 細細;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
簡單;;
;`
第十日;)
=)
唉...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客