我想知...我係當牙寶係牙南既代替品ma~~我琴日為左南大喊一場,,咁...我可以為寶do d咩la??
戀愛其實係咩嚟??我可能5知...如果我當牙寶係牙南既代替品既...咁我可以點la~
同牙南一齊既感覺吾會同牙寶一齊既感覺相同...我應該放開牙南定係牙寶??雖然吾知道答案.
不過,,牙寶好似比牙南好好..我都認為牙寶好.因為佢吾會同牙南一般,要喊.不過
我為左南而喊...
[[如果姐...佢可以為我而放開牙彤ma~~?如果吾可以..咁我放開你(南)
而同牙寶一齊]]