次次吾開心,,一聽到黑糖瑪奇朵(黑澀會美眉+棒棒堂)-苦茶同黑澀會美眉&棒棒堂 d歌會開心番,,
不過,,22/3開始點聽呢d歌,都係吾開心.吾知係牙寶冇on定係牙南講果d野la~~自己都吾知~~
我日日開msn,都係為左牙寶開msn..今日可以笑出嚟!因為牙寶今日同埋琪琪打電話比我
先可以開心,,自從22/3開始己經對牙南既感覺哀曬~而牙寶既感覺大大增加~好既感覺
可能牙寶冇hurt我同埋佢冇牙南咁哀,,不過一路同牙寶傾電話果時,聽d歌果時...係好開
心!!!雖然吾係只有我同牙寶~~我好開心! hope我日日開msn,牙寶都係日日on,就好好架la~~我真係好掛住你aR~~牙寶
|