2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


why????? 分類: 未分類

次次吾開心,,一聽到黑糖瑪奇朵(黑澀會美眉+棒棒堂)-苦茶同黑澀會美眉&棒棒堂 d歌會開心番,,

不過,,22/3開始點聽呢d歌,都係吾開心.吾知係牙寶冇on定係牙南講果d野la~~自己都吾知~~

我日日開msn,都係為左牙寶開msn..今日可以笑出嚟!因為牙寶今日同埋琪琪打電話比我

先可以開心,,自從22/3開始己經牙南既感覺哀曬~而牙寶既感覺大大增加~好既感覺

可能牙寶冇hurt我同埋佢冇牙南咁哀,,不過一路同牙寶傾電話果時,聽d歌果時...係好開

心!!!雖然吾係只有我同牙寶~~我好開心!    hope我日日開msn,牙寶都係日日on,就好好架la~~我真係好掛住你aR~~牙寶



joni123
暱稱: ♥ 細細;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
簡單;;
;`
第十日;)
=)
唉...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客