2009 年 3 月 6 日  星期五   微雨


好悶牙.\/. 鬱悶 分類: 未分類

今日就系星期5啦

好期待星期1

番學果時牙

5知會5會冇人理我呢

T.T

同埋會5會有人笑我呢

因為我要拎住2樣野

希望冇人笑我啦

XD

好想快d到星期日牙

因為可以同表哥+表妹出m.k

出去影貼紙相同埋行街

5知影成點呢

一定影到我好柒

因為我不嬲都系樣柒

哈哈

但系

我覺得我兒+比起之前

中2喊

仲成日喊

但系

我都5知因咩野兒喊

唉...

♣;*              如果女生的外表是眼淚''就一定會成為醉軟弱滴人    ;*]]

都5知講咩好

岩岩諗到呢句野

希望星期日同埋一快d黎丫=]

XD

記得比cM我喔



joni123
暱稱: ♥ 細細;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
簡單;;
;`
第十日;)
=)
唉...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客