今日就系星期5啦
好期待星期1
番學果時牙
5知會5會冇人理我呢
T.T
同埋會5會有人笑我呢
因為我要拎住2樣野
希望冇人笑我啦
XD
好想快d到星期日牙
因為可以同表哥+表妹出m.k
出去影貼紙相同埋行街
5知影成點呢
一定影到我好柒
因為我不嬲都系樣柒
哈哈
但系
我覺得我兒+比起之前
中2喊
仲成日喊
我都5知因咩野兒喊
唉...
♣;* 如果女生的外表是眼淚''就一定會成為醉軟弱滴人 ;*]]
都5知講咩好
岩岩諗到呢句野
希望星期日同埋一快d黎丫=]
記得比cM我喔