josephine93
暱稱: Ar恩
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔用呢個日記
悶到嘔電
老公老公老公老公老公...
好DOWN
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
html
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 71
今日人氣: 2
累積人氣: 5143
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 1 日  星期三 晴天

 

 

好DOWN

 

今日早知就唔返學,,,搞到而家咁唔開心∼

今日慈雲山大塞車,,,等左架車好耐∼

個個站都有起碼10幾個人係到等車∼

搞到我遲哂大到∼

呀堂走左,,,冇等到我∼

跟住7點搭11跑返學校,,,撞到呀頌∼

之後一齊跑返去,,,好彩冇遲到∼

行到上1樓,,,見到QB好似係到等我∼

超感動呀,,,不過可能係咁岩撞到∼

數學堂超留心聽書,,,論到林逸梵係到訓∼

小息呀堂落左黎搵我,,,不過一句野都冇同佢講過∼

因為真係好嬲呀∼

人文堂開始覺得有D眼訓,,,訓左一陣∼

英文堂MR LAW唔比人訓,,,搞到我冇得訓教∼

中文堂做工作紙,,,全部都係QB幫我做∼

因為我又訓着左,,,SO做得好高分∼

有11分,,,呵X2....

LUNCH開始覺得好DOWN,,,QB個D去左玩促依因∼

我就去左聽南南同肥鵬講D笑話∼

對其他人黎講唔會覺得好好笑,,,但我就覺得好好笑LO∼

美勞堂得個悶字,,,食下野同玩下就落堂LU∼

放左學,,,細妹係咁問我兜堂去左邊∼

我都唔知佢去左邊,,,無LA LA又彈返黎∼

今日我地竟然用同一個班房∼

見到佢排戲,,,覺得好好笑∼

跟住佢走個時都冇同我講一句野∼

就唔知佢去左邊∼

咁我就同南南,PINKY,書蟲去左黃大仙中心行左一陣∼

之後PINKY同南南送我搭車返屋企∼

跟住同呀堂講請楚∼

今次當我唔岩LO,,,同你講返SORRY LO∼

講講下,,,忍唔住....

沖涼沖左成粒鍾先出返黎,,,,好DOWN∼

今次係第一次,,,我為左佢.....

PS要請畢求食KFC呀,,,唔制>3<”

PS多謝HI HI FUCKING比左一首作得咁好既詩我睇∼

PS唔知點解一聽側田D歌就會想喊∼

刊登時間︰2006-03-01 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]