| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |
 |


|
|

好DOWN 

|
今日早知就唔返學,,,搞到而家咁唔開心∼
今日慈雲山大塞車,,,等左架車好耐∼
個個站都有起碼10幾個人係到等車∼
搞到我遲哂大到∼
呀堂走左,,,冇等到我∼
跟住7點搭11跑返學校,,,撞到呀頌∼
之後一齊跑返去,,,好彩冇遲到∼
行到上1樓,,,見到QB好似係到等我∼
超感動呀,,,不過可能係咁岩撞到∼
數學堂超留心聽書,,,論到林逸梵係到訓∼
小息呀堂落左黎搵我,,,不過一句野都冇同佢講過∼
因為真係好嬲呀∼
人文堂開始覺得有D眼訓,,,訓左一陣∼
英文堂MR LAW唔比人訓,,,搞到我冇得訓教∼
中文堂做工作紙,,,全部都係QB幫我做∼
因為我又訓着左,,,SO做得好高分∼
有11分,,,呵X2....
LUNCH開始覺得好DOWN,,,QB個D去左玩促依因∼
我就去左聽南南同肥鵬講D笑話∼
對其他人黎講唔會覺得好好笑,,,但我就覺得好好笑LO∼
美勞堂得個悶字,,,食下野同玩下就落堂LU∼
放左學,,,細妹係咁問我兜堂去左邊∼
我都唔知佢去左邊,,,無LA LA又彈返黎∼
今日我地竟然用同一個班房∼
見到佢排戲,,,覺得好好笑∼
跟住佢走個時都冇同我講一句野∼
就唔知佢去左邊∼
咁我就同南南,PINKY,書蟲去左黃大仙中心行左一陣∼
之後PINKY同南南送我搭車返屋企∼
跟住同呀堂講請楚∼
今次當我唔岩LO,,,同你講返SORRY LO∼
講講下,,,忍唔住....
沖涼沖左成粒鍾先出返黎,,,,好DOWN∼
今次係第一次,,,我為左佢.....
PS要請畢求食KFC呀,,,唔制>3<”
PS多謝HI HI FUCKING比左一首作得咁好既詩我睇∼
PS唔知點解一聽側田D歌就會想喊∼
|
|
刊登時間︰2006-03-01 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 




|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 185 | »
|