| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 2 月 24 日 星期五 |
 |


|
|

星期55555 

|
今日我遟左呀,,,去到地鐵站見到老公係到等我∼
SOR AR∼=W=”
返到學校溫中文默書,,,但都好似唔係好熟∼
我唸今次一定好差,,,死火∼
音樂堂背好哂D歌詞,,,佢先話下堂先到我∼
有D無奈LO∼
LUNCH有小小嬲,,,因為老公唔買麵比我食∼
搞到我鬼死咁肚餓∼
不過,,過左一陣就冇事∼
可能係自己太過心軟LA∼=.=”
跟住入禮堂,,,有得睇劇∼
哈X2,,,好好笑呀∼
老公有份上台,,,做得幾好丫唔錯∼(真心話黎架)
放學走左上3樓傾計∼
JUNO同南南講D野好好笑LO∼
跟住校長無LA LA係3樓出現∼
嚇都嚇,,,即刻閃人∼
同呀堂仲有呀詩上左慈雲山打波∼
不過我冇打到,,係到睇佢地打∼
翠雯個條裙好怪∼(個人意見)
跟住同老公仲有呀詩去左M記∼
同老公食左2個餐,,,生蟲∼=.=”
跟住老公影左張相比我∼
7點到返屋企∼
返到屋企比我搵到某某既日期∼
睇左成晚日記,,,老公又唔打日記∼
衰鬼...
P.S今日終於扲到畢求MSN,,,呵X2
P.S老公快D打日記呀,,,如果唔係一槍打暴你個頭∼
P.S畢求做左我呀哥....
|
|
刊登時間︰2006-02-24 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 




|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 185 | »
|