對吾住丫
我真係冇心冇意
我完住冇諗過會咁
我冇親口講佢知
我想你原諒
但係 對吾住
琴晚肚痛.. 死死下咁 好辛苦 2點先訓 訓得果..5個鐘
起身 好辛苦 數丫 冇野 收CW 冇野你好睇 ERO 我想上番NET D堂 小息 借左你D筆s未還 IS 都冇CHECK書 要牛眼 SO SIR講書好多"聲" 中文X2 作文 今次唔會再58分=='' ASS做TEST 好憎死"你"丫!!!! 用你枝筆 好好用 一路都好掛住你 中史 派卷呀><
放學... 罰球王 三分王 好好睇 好好玩 等唔到你T^T
今日好辛苦先起到身 on左一陣 做大綱 訓訓下覺得記得
星期5堂 英文丫 唔制丫 又扣多分 冇帶卷番去 VA 又係玩到傻咁濟 小息 好似拎少左本書咁 HIST 教少少溫多多 最後得番10分鐘溫書 EPA 訓晒覺 LUNCH 算啦 講咩都比人串架喇 收聲把啦 食雪糕 見到葉sir 我望佢 佢望我 之後同佢講 食緊雪糕 PTH 好野呀 合格喇 GEOG 得番5堂 放學喇
社排 贏左LU 淳淳都有打
我發覺原來我好著重你整GE野 唔比我食吾開心 成晚都得番一個 但係就有你系度