590個BloG
.
2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


2007-05-04 分類: 未分類

對吾住丫

我真係冇心冇意

我完住冇諗過會咁

我冇親口講佢知

我想你原諒

但係  對吾住



2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


2007-05-02 分類: 未分類

琴晚肚痛..
死死下咁
好辛苦
2點先訓
訓得果..5個鐘

起身
好辛苦
數丫
冇野  收CW    冇野你好睇
ERO
我想上番NET D堂
小息
借左你D筆s未還
IS
都冇CHECK書  要牛眼
SO SIR講書好多"聲"
中文X2
作文   今次唔會再58分==''
ASS做TEST
好憎死"你"丫!!!!  用你枝筆  好好用  一路都好掛住你
中史
派卷呀><

放學...
罰球王 三分王
好好睇 好好玩
等唔到你T^T



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


2007-04-30 分類: 未分類

今日好辛苦先起到身
on左一陣
做大綱
訓訓下覺得記得

星期5堂
英文丫
唔制丫  又扣多分  冇帶卷番去
VA 
又係玩到傻咁濟
小息
好似拎少左本書咁
HIST
教少少溫多多  最後得番10分鐘溫書
EPA
訓晒覺  
LUNCH
算啦  講咩都比人串架喇
收聲把啦
食雪糕
見到葉sir
我望佢 佢望我
之後同佢講  食緊雪糕
PTH
好野呀  合格喇
GEOG
得番5堂
放學喇

社排
贏左LU
淳淳都有打

我發覺原來我好著重你整GE野
唔比我食吾開心
成晚都得番一個
但係就有你系度