590個BloG
.
2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


發din喇.. 分類: 未分類

好無聊呀今日..

成日係屋企..

早g去玩啦..

夜d出夜街先..

係屋.企..

悶爆呀.

功課又5想做..

哈..

到最後冇食飯盒..

自己煮飯.

kaikai地..

不過又幾好食ge

算啦

好悶.有d5開心



冇標題ge 分類: 未分類

琴日..

2點到訓..

訓左一陣..

醒左.

呀爸呀媽罵交...

罵左個..都5g幾耐..

之後..勉勉強強叫做訓番

過左陣..

又起身..

番教會.(今日講ga)

跟住..又見到吉吉.

打波.

同班三唔識7ge人打..

好開心.

我中2咁打街波多d

好玩好多..

好過係學校.

成班ka

番左黎..

勁肚痛..

想死.

叫做痛完...

玩電腦

msn.

 



2006-10-29 分類: 未分類

打多左