590個BloG
.
2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


基哥 分類: 未分類

今日番教會..主日學...

係咁有人打比我.

好彩教左震機

基哥搵我...

叫我打波

(成日打波...好悶呀)

之後仲去埋我屋企..

死仔..得寸進尺

又落番去打波...

無奈..

搵埋人打我..3打1..

都比我屈機..

要我打實力?

咪搞到咁lo

之後...

無野做..

做個廢人..

無無聊聊..去食飯..

之後同你傾計..ok開心啦...

今日..5g..好似冇咩感覺咁..

好廢人呀我...

冇野喇..msn啦



2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


對你講.... 分類: 未分類

呀爸呀媽出晒去街..一早

得番一個人...

打比佢..

傾左好耐

跟住又去卡城...呢排冇去cc

見到個露娜迷...仲勁過我..好多lo

番屋企...又傾...XDD

msn...

聽到你講...

開心死..

 



2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


中秋丫... 分類: 未分類

今日...

一早約晒人...

去左海繽

去到先知得果4個人...

和仔最後5見...不過樞海都有黎(佢話係上水黎ga wo)

一去到..

就5見左肥蔡呀

最後都搵5番...

結果得我同alan行...

見到小蘭姐同so may

之後又行...

結果要同小蘭佢地玩...

慘...唉

之後劉咩欣又係到....

so may果d走晒

得番佢一個...

之後走埋...去接樞海..掛

番番黎玩

得4個人...

玩鬼..佢仲話我地玩到佢...興高采列同損手難腳...

無埋由啦

今日同5到你傾計T^T

msn都冇...

聽日到呀..(其實我打果陣已經7號lu.)

88888888