今日個人好似好呆禁..唉 我都唔知點解...日日訓午覺,點解呢排禁眼訓架...
現在plan 緊我個超級超級的大計 係咩??唔講比你知.....xd
原來 sd sms仲好玩過傾電話架 嘻嘻.......
[你]要加油喔,功課唔識記得問我哇 kaka
講番仙 下午無咩野做,睇下守護甜心........跟住又訓個午覺.....7點半去學拳,禁都比我撞到佢,令左wo kaka(唔好誤會,佢係男仔)
11點學完拳,仲去跑步...傻仔的我又黎了 哈哈 不過做運動個feel 真係好好...雖然好累,但做得幾開心 哈哈
聽日講lu.......88
|