我的第一次日記 哈哈
禁大個仔,第一次學人打blog.....真係out..希望大家多多支持
josephszekit
暱稱: 中意睇卡通的大男孩
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-14
2009-08-12
2009-08-02
2009-07-29
2009-07-23
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 591
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


2009-07-21 無奈 分類: 未分類

今日個人好似好呆禁..唉 我都唔知點解...日日訓午覺,點解呢排禁眼訓架...
現在plan 緊我個超級超級的大計  係咩??唔講比你知.....xd
原來 sd  sms仲好玩過傾電話架 嘻嘻.......
[你]要加油喔,功課唔識記得問我哇 kaka
講番仙 下午無咩野做,睇下守護甜心........跟住又訓個午覺.....7點半去學拳,禁都比我撞到佢,令左wo kaka(唔好誤會,佢係男仔)
11點學完拳,仲去跑步...傻仔的我又黎了 哈哈  不過做運動個feel 真係好好...雖然好累,但做得幾開心 哈哈
聽日講lu.......88






訪客留言 (返回 josephszekit 的日誌)


tsemanmanmm 於 2009-07-22 09:23 AM 發表:
搶1~
嘻!!
比個ccm仔你啊~
要回ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]