我的第一次日記 哈哈
禁大個仔,第一次學人打blog.....真係out..希望大家多多支持
josephszekit
暱稱: 中意睇卡通的大男孩
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-14
2009-08-12
2009-08-02
2009-07-29
2009-07-23
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 592
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


2009-08-12 分類: 未分類

因為呢幾日真係好多野買 好耐無理到個qz 真係唔好意思牙.....
不過都好開心有人睇我個qz  雖然係就係悶左d..
不過到時去到usa 應該多野睇架了 影多d相比大家睇喇 哈哈

講番仙 呢排多野買到真係死.......護膚品又要 文具 3 鞋 好多好多野.....
開心的係 可以買野- -  但唔開心的係 真係唔捨得香港d朋友...........
不過我又唔係唔返 哈哈  去得USA 就要比心機...你一定要等我牙
我諗今日打完 可能打埋14號到 就唔打住  去到USA安置好d野
20號到大家可以msn見到我架了,有web cam果d米可以同我傾下計 唔收你錢了 嘻嘻
唔講了 一陣又1要打埋d死人針....美國真係煩...
 






訪客留言 (返回 josephszekit 的日誌)


siu2009 於 2009-08-12 10:03 PM 發表:
comm3nt 4 u
要回架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu2009 於 2009-08-12 10:03 PM 發表:
comm3nt
知唔知我邊個
我唯ge ac係..."""siu 儀""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsemanmanmm 於 2009-08-12 10:44 AM 發表:
^^
你要記住我呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]