4月10日
2010年ge生日我係過得最開心嫁
可能今年好多人陪我去bbq...
個個人刀唔推我...
就算有是刀尼...
真係多謝你地ar
由其係joao...
你本來有野做...
刀唸辦法過尼...我真係好開心
同埋仲有c男,豬豬,區志豪,陳全
多謝你地係咁燒野比我食...
仲有你ar...楊一
你警然燒燒下話同我一齊反過去美心到買蛋糕囉
我好驚訝...多謝你
今年ge 4月10真係最開心...
唔係多得你地...我刀唔會禁開心!!
但係我刀係覺得差小小野...
就係嚴聰...
你仲記得我生日...
同我講左生日快樂...thx
多謝曬尼同我過生日ge人同埋sd sms比我ge人
d相我遲d比你地睇la |