MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

歡迎尼到jose的日誌
怎麼你一下子抱緊 卻一下子轉身 不再親近
joserobarts
暱稱: A.JoSe~~圖''
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
本周好波推介
復操
一場歡喜一場空
我真的受傷了
好反得7788
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 2140
今日人氣: 0
累積人氣: 11866
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 16 日  星期日   晴天


3人足球 分類: 未分類

上2站刀唔可以打入4強...
唉...
尼一站得9隊...ha
佢話有好多時間
唔挽淘汰
挽單巡還...
咁刀幾好...有得打多幾場
打第1場...對上年3育站冠軍
輸左2 : 1
唔開心囉
之後第2場打benny佢地哥隊
佢地有benny,肥賢再+個周以毅
我地就我ar坤,羊1+個ar阮
肥賢仲好串咁話win梗我地
真係...波係圓家ma...
最尾比我地大抄
抄幾多就唔講la...
我地計場數入波應該最高...
之後因為有1隊比人查到係丙組取消資格
我地出左線打入4強...
我地4強之前得失球係...
入波:8球
失波:4球
第1場輸2 : 1
我冇講第2場win佢地幾多ar!!

入到4強第1場刀輸左...
輸左比隊尼站冠軍6 : 4
刀唔係好差...我覺得我地打得幾好
之後就爭第3
對反之前輸2比1哥隊
尼場打到好似打架咁...
2隊刀好火,好矛...我仲攞左張yellow card
和波唔記得幾比幾...射碼
第1球人地同ar坤刀入
第2球羊1同人地刀唔入
第3球人地唔入...
到我射..
我超緊張...味試過真正比賽射碼
多得隊友鼓勵...
ar坤過尼同我講...唔好唸禁多la!!
唔好禁緊張...
最後入左...
到e+唸反起刀好驚唔入
攞左第3...開心
唉...ar阮冇出過場囉///
但係win左哥600蚊刀要分埋比佢...唔底囉(講下笑姐)
佢有小小傷...so唔出佢
下年睇下仲有冇...一定會再參加過!!

係時候要溫書la...
唔係d測驗默書又唔合格!!

2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


MAMA節 分類: 未分類

今日係mother day
但係我冇培到我mother...
因為佢唔得閒,...ha
so我就去左黑沙環自己波地到賽3人足球
上次係媽閣輸左...
今次同聯國哥個fd一隊...
但係我地好多年冇見...應該唔會好夾
點知一開波我地係超夾...
夾到我刀唔相信
第1場win左...
到打到上8強
我個fd警然話要走...話要反去培mama
我地叫佢打埋個8強先
一開波我地入左2球
win梗...
因為人地內訌
點知佢企左係到...
搞到我地好似打小個咁...
最尾輸左./..
唉...有機會打入4強佢放棄
可惜ar!!
不過冇計...今日mama大曬
算la...下個星期 3育我地再打過la...

唸唸下原來我刀幫左藍社打左3年...
haha...睇反d波3

耐到連個7字刀就尼甩...尼件係第1年(07-08)

08-09

尼件就今年ge...09-10

打左3年,,3年刀著到7號...超好彩
唸反起哥時第1年由唔識踢波...
到上年同今年打球隊重心...
真係唔易...
尼年有可能係我打最後一年ge+社
又有可能唔係...尼樣就要睇我d成績!!
希望下年仲可以繼續有得打!!

2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


唉~~ 分類: 未分類

今日一反到學就test數...
唉...
我只係識畫圖...應該刀起碼有16分ge!!
test完之後連大息刀冇就去左文化中文睇野...
刀ok好睇...只係訓得小小!!
睇到12點幾...反到尼就放學lu!!正~~
下午就hea下hea下咁過完...
點知突然有人同我講...
''喂!!一陣放學賽+社wo,你知唔知ar?!''
我o左咀...
本來又話係a組之後...
e+點知話係放學
真係唔知點死囉...
放左學我可以話係飛反hm換3..
反到去5點45...岩岩好開波!!
但係冇左子軒...佢話唔打!!
唉...
仲要對綠社...書5:1
我刀估到...
如果唔係刀唔會笑住尼打...
但係個個話我打得唔認真...
其實根本刀冇得認真...
人地禁強...不如開心d咁打仲好la!!
唉...我攞yellow card囉
哥球真係...
我唔係想產勞杰嫁囉...
係扇腳囉
我哥下刀攬住左佢等佢唔怕跌傷la...
仲要比牌我wo...勞杰刀知我係扇腳la
唉...算la!!
刀過去左...已成事實
下場打黃社...星期3
唔會改...確定左
除非改la...如果唔係一定唔改
希望尼場win到la
藍社+油
得閒就尼支持下la

死...聽日test英文!!
係味溫過嫁
係我想溫但係冇得溫嫁...
d meaning刀唔知bin d
我刀冇抄...個個又訓曬
唉,,,我唔想炒囉又!!
bin個幫到我ar
唉...又要打天才波