今日考世屎同數...
2科刀唔識
尋晚又冇溫過...但係5點先訓
刀唔知點解唔溫刀禁晏訓!!
之後今日pv放榜...
驚到我尿刀錶埋
點知...中3囉sorrrrr
興奮緊嫁係...
正ar....
asum..再見la
其實我刀有d唔捨得你地嫁...
但係為左我學業著想係一定要轉嫁
so...唉!!
再見la
你地要考好個試升班ar
唔好好似我咁ar
禁快又一年la...
下雨天,總掛念從前
球場上那可愛片段
突然又已一年
金童...我曬曬你d心機...sorry
我刀係做唔到...
我唔係你想像中禁好資質嫁ja
點刀好la...大家+油
考埋個試佢ar!!
唔好唔捨得我wo...haha
嚴聰...唔經唔覺你刀走左5個月la...
你幾時反ar...i miss u
反尼記得話我聽ar
大家pv見la!!
友共情
|