落雨!!!
好啊,如果日日都陽光普照就熱死人啦!
暑假提早來了, 真多謝PIG流感!
其實, 這個流感真有如此厲害嗎?
要全世界停課?
假期太長, 都會悶死的!!!
好忙!好多細碎的事要做,
好似做極都做不完!
明明已經不停手啦。
這星期無打過機!
好想打機!
昨天本來要去上日文堂,我……又走堂了! 因為已經走了兩堂,之後好難跟上,於是 更加不想返了! 當初以為自己這次是很認真地學的, 初班也跟得上,自己都覺得學得不錯, 但上了中班便開始懶…… 原來學外文真的好難,因為要好有恆心 又要練習,又要背!!! 但我其實仍然想學下去的,或者遲些再學吧......(閱讀全文)
今日陪人去急症室,見到幾個女人喊到死老豆咁,又有警察在場......
原來真係死人!
我當然會八卦想知道發生什麼事啦,但那幾個女人一面喊一面講,
我跟本聽不到什麼!我初時還以為她們是客家人,或是說其他話的人,
但,最後終於被我聽到一句:
「點解咁傻呀!」
聽見這句,當然就係自殺了吧!
接著我就想知道究竟是什麼人自殺呢?
於是,我又靠埋牆,聽見旁邊兩個白車佬講......(閱讀全文)
今日第一次聽人講qooza, 看了一回,又好似幾好喎!
係另一邊寫blog很久了,有點悶, 來這兒吸下新鮮空氣!!!
hi! 路過的來留個言啦!