* [[ walalaのBlog × °
◆`||一二三牽著手--,四五六抬起頭 +*七八九我們沖到上月球〕♥♥
2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


2009-01-17 分類: 未分類

今日唔想返學,,唔想面對個張爛鬼成績表......

當apple派左比我之後,,,我都幾開心,,因為起碼我冇降操行,,保住我個A-^.^

跟住又係歷史性時刻,,唉,,我都唔記得佢叫咩主任啦,,仲之就講左成粒鐘咁啦....

好彩APPLE都比講野,,吹水吹左成粒鐘,,望住D野食眼光光@.@

講完都算啦,,仲要聽李靖鴻講,,,好肚餓,,最慘ge係仲要玩game''

咩"有口難言a"唉.....

出到去,,望住我ge隔黎位真係搞到我成舊雲咁,,...美少女戰士都出埋....

跟住玩開口中...仲o嘴,,,a金即講即中,,完全冇心理準備=.="

個個咁ge  餅乾,,,食到我想死..........................

最後聽埋apple講佢ge偉大愛情史就落幕lu~~~~~~~~~~~

咁就要講下我ge夜晚............我6點9約左人地係開心天地交收......

跟住撞到一個dindin地ge人,,如圖示''''

 

佢仲要捉住我同佢影相,,,,今時今日仲有呢d人,,大+要小心a''

大+估下係邊個!???估中有獎!!!!!!!

我要係第三段向前10名出發...hehe,,記得祝福我~~~~~

 

 

發表時間:2009-01-17 10:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


2009-01-14 分類: 未分類

尋日學校sd左條信息黎話我裙短記左一個缺點,,

唉,,,我ge第一個缺點.........

小學~初中都味記過=.="

我一定會認左個個百痴+低b  ge  a  sir,,,

仲以為爸爸會鬧我,,點知佢異常中冷靜,,

咁都好d,,如果唔係我實咀咒佢'''

今日晏就成+人去左行街,,,買左波鞋,,好多衫....好開心...hehe''

今日係我ge舊曆生日,,,爸爸媽咪封左兩封大利是比我,,

夜晚打邊爐...好飽好飽!!!!!!!!!!!!!!

發表時間:2009-01-14 10:16 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


joyce1314ka
暱稱: ♥ walala ♥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
wish
鐘鐘
網站連結
◎ APUI.。o○
◎ jack.。o○
◎ 2k .。o○
◎ endy .o○
◎ hamham.。o○
◎ jack .。o○
◎ Miki 。o○
◎ neil .。o○
◎ wincy .。o○
◎JusTiniColE。o○
◎Pandora Ao。o○
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 70
今日人氣: 2
累積人氣: 9487
好友名單