2009 年 1 月 13 日 星期二  |
| 打邊爐 |
分類: 未分類 |
尋日補完習去打邊爐,,,
原本6個人去變左得返3個人.....唉~~
不過好過倒數個晚好多啦.....
去到中葡職中就打左比佢地,,真係冇奈,,
又話見到我地......=.="係對面馬路見到佢地真係超搞笑,,
我同a金,,kate真係笑死........hehe!!!!
a金話食唔飽....但係我地靜左好多野,,浪費食物...'
收到kate ge芝麻街相簿,,好靚a~^.^a金見到一定好想要,,kaka''
仲有收到隔黎位ge史迪仔,,hehe,,軟"林林"
食飽就一齊返屋企lu...........開心''
|
| 發表時間:2009-01-13 01:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
| my birthday!!! |
分類: 未分類 |
重開qooza lu,,xg太麻煩啦...成日都要問a金先識用=.="
將二百幾篇日誌都del曬lu.........要重新再黎過'''hehe~
今日係my birthday!!! ,
尋晚已經收到好多人ge sms,,好開心^w^
晏就同Pandora Ao去高M交完收之後,,上左A金屋企!!!
真係好surprised,,一入門口就見到a金攞住個生日蛋糕,,
許願...................hehe''跟住將枝蠟燭吹熄左之後又點返,,
整到成間屋都係煙,,笑死kaka''
跟住去水坑尾,,影左貼紙相.......去買銀包~~
睇左吸血新世紀,,好好睇@w@
then,,去左小泉居食野................................
今日真係好開心,,又收左好多生日禮物..thx''
我要我ge生日好快樂!!!!!!實現左lu~~

|
| 發表時間:2009-01-11 10:25 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|