今日7點起身,,就係因為陪楠楠果d食早餐啦...搞佔左,,,,就去食啦....食完,,
就返學校啦...打鐘,,,,就去上堂(MATH)啦,,,上堂好好笑呀,,,笑到我肚痛呀!!!
上完第一堂,,,放小息..竟然見到陳思杏呀 !!!好開心呀""見番佢番學!!^^
放完.,,,又上第二堂啦...都好好笑呀!!!玩得好開心呀"上堂啦,,,放學,,碧玲同我一齊返屋企...係我屋企食飯..
同肥欣,呀餅,PAT,碧玲一格車,,,佢地聽到話去我屋企就,,佢地都要嚟..嚟到我屋企,,
玩到唔識型容""玩左好耐,,,落左PARK玩.,,然後同碧玲去左肥欣屋企玩,,,,我就餵狗,,,KEKEE"
餵完就走!!!冇啦
|