今日同fd去左香港仔行街呀!
諗住揀左3,,年30晚去買~~~
途中買左D野,,
買到本來$70剩番$22,,
番到屋企之後比人鬧......
撞到"旦旦"(我個fd),.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.